KESKO SENUKAI

Praplėsto garantinio aptarnavimo paslaugas teikia UAB „Serviso kontraktų centras“ (SKC).

Kas yra praplėsta garantija ?

Praplėsta garantija – tai planas „Garantija plius“, apsaugantis kliento įsigytą prekę nuo dūžių, vandens, smėlio, ugnies ir kito netyčinio poveikio*.

* Garantija galioja, jei išlieka gaminio serijos numeris, t.y. garantija neapsaugo nuo visiško prekės sunaikinimo.

Pagrindinės plano „Garantija plius“ sąlygos:

- Planą „Garantija plius“ galima įsigyti tik prekės pirkimo dieną.

- Praplėstos garantinės priežiūros paslaugas apima prekės remontas arba keitimas, jei ji sugedo dėl dūžio, vandens, ugnies, smėlio, purvo poveikio arba kito netyčinio poveikio šio plano galiojimo metu.

- Planas neapima garantinių gedimų, kuriuos turi pašalinti gamintojas.

-  Jei prekę reikia taisyti, klientas įsipareigoja sumokėti 20 proc. (bet nemažiau nei 25 EUR) besąlyginę išskaitą nuo atlikto remonto vertės. Klientas šią sumą įsipareigoja sumokėti prieš atsiimdamas sutaisytą prekę. „SKC“ įsipareigoja pataisyti prekę arba pakeisti ją per kuo įmanoma trumpesnį terminą.

- Jei prekė keičiama į tokią pačią arba analogišką prekę*, klientas įsipareigoja sumokėti 20 proc. (bet nemažiau nei 25 EUR) besąlyginę išskaitą nuo naujos prekės vertės. Pakeistos prekės vertė gali būti mažesnė, bet ne didesnė, nei keičiamo prietaiso pirkimo kaina.

* Analogiška prekė – nauja tokių pat matmenų, parametrų, rūšies (išskyrus modelį, spalvą, svorį, apdailą, formą ir išorinę išvaizdą) prekė, atliekanti tokias pat funkcijas.

Kaip sudaryti sutartį?                                                        

Pirkinio draudimo sutartį galite sudaryti artimiausiame „Senukų“ prekybos centre. 

Kur teikiama paslauga?